Help Center / Garanti

Garanti

Alle Fox Racing-produkter er dækket af den tilsvarende lovpligtige garanti.

Vi kan ikke tilbyde kompensation for produkter, der er beskadiget af andre årsager, herunder uagtsomhed, forkert brug eller normal slitage.

For at indlede en garantisag bedes du læse garantipolitikken og udfylde nedenstående formular. En kunderepræsentant vil kontakte dig inden for 1 til 2 arbejdsdage med svar.


Garantipolitik

  • Denne garanti gælder kun for den oprindelige køber og gælder ikke, hvis skaden er forårsaget af misbrug, uagtsomhed, ukorrekte reparationer, utilstrækkelig pasform, modifikationer og ændringer, eller hvis det bruges på en anden måde end den tilsigtede. Fox giver ingen andre udtrykkelige garantier.
  • Hvis du har mistanke om, at dit Fox-produkt indeholder en defekt, kan du til enhver tid sende produktet til Fox med henblik på en garantivurdering inden for garantiperioden nævnt ovenfor.
  • Ethvert køb fra en uautoriseret leverandør annullerer garantien.
  • Vi kan kun tilbyde kompensation, hvis produktet er købt i vores officielle onlinebutik.
  • For produkter, der er købt fra andre kanaler, bedes du kontakte den respektive sælger.




I tilfælde af et styrt

Hos Fox forstår vi vigtigheden af at køre sikkert, og vores hjelme er designet af materialer af høj kvalitet og testet for at give optimal beskyttelse.

Efter et uheld skal du sørge for at udskifte din beskadigede hjelm, da den ikke længere vil kunne yde fuld beskyttelse.

Din sikkerhed er vores prioritet!




Warranty Policy

Add file or drop files here
some file name
Attach relevant materials, such as the purchase receipt and photographs of the problem. For photographs, shoot the item on a clutter-free surface or background. Include detailed shots that show the issue clear.